زهرا کارآمد؛

کاهش آورده طرح مسکن ملی درخواست متقاضیان زرندی شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان کاهش آورده طرح مسکن ملی در شهرستان زرند را درخواست کرد.

دولت به منظور کمک به تامین مسکن اقشار مختلف مردم طرح مسکن ملی راه اندازی کرد این طرح در حالی روند اجرایی شدن را طی می‌کند که تولید با ارزان‌ترین روش و البته با رعایت استاندارد‌ها است تا قیمت مسکن به این طریق کاهش یابد و تامین هزینه‌های آن برای اقشار مختلف امکان پذیر شود.
اما شهروند خبرنگار ما که متقاضی مسکن ملی شهرستان زرند استان کرمان است از درخواست ۲۴۰ میلیون تومان دیگر به جز آورده اولیه و وام خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، بنده متقاضی مسکن ملی شهرستان زرند کرمان هستم و در طی ۹ ماه ۴۰۰ میلیون تومان واریز کردم و قرار شد به همراه وام تحویل متقاضیان شود تا خودمان خانه‌ها را بسازیم، اما بنیاد مسکن موافقت نکرد و درخواست ۲۴۰ میلیون تومان دیگر را از متقاضیان کرده است. تامین این هزینه‌ها برای ما بسیار مشکل است خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
من هم متقاضی مسکن ملی در شهرزرند هستم تا الان توفاز یک 485 میلیون تومان به حساب مسکن ملی واریزکردم واقعا دیگه درتوان ما نیست پولی پرداخت کنیم ماشینمو فروختم باوام این پولو جورکردم اما هنوزم میگن باید پول بدین تازه نازک کاریش جدا ازاین پوله که اونم هنوز معلوم نیست چجوریه خواهش میکنم از مسئولین زرند پیگیر این مشکل ما باشید یه کمکی به ما بکنید تو این طرح ممنون
آخرین اخبار