جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از امحای یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در هفته فراجا خبر داد.

سرهنگ داوود عبدالمالکی  جانشین فرماندهی انتظامی استان در حاشیه مراسم آتش زدن و امحای موادمخدر گفت: در نیمه نخست جاری بیش از ۲ تن انواع مخدر در این استان کشف شد و یک هزار و ۹۸۷ نفر نیز در این رابطه به اتهام حمل، نگهداری و توزیع موادمخدر بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه ۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مربوط به قاچاقچیان موادمخدر در استان قزوین توقیف شده است، اظهار کرد: هدف پلیس ضربه زدن به توان مالی قاچاقچیان بوده و در این مسیر با کمک دستگاه قضایی گام‌های مثبتی تاکنون برداشته شده است.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: به سوداگران مرگ در حوزه موادمخدر تذکر می‌دهیم که پلیس در برخورد با مجرمان قاطعانه ایستاده و هیچ گونه اغماضی در این زمینه به عمل نمی‌آورد.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: در همین رابطه و در درخواست‌های مهم شهروندان از پلیس، برخورد قاطع با فروشندگان و سوداگران مرگ در حاشیه شهر‌ها است و به همین علت امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ طرح امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز استان از سوی فراجا به مورد اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: جمع آوری و تحویل یک هزار و ۵۰ معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری بود.

سال گذشته و در هفته فراجا، یک تن انواع مخدر در استان قزوین امحا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.