افتتاح سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دفاتر خدمات دولت در سراوان

سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان ازافتتاح سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دو دفتر پیشخوان خدمات دولت در سراوان خبرداد و گفت: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هویتی هدف اصلی ثبت احوال استان است.

     علی رحمتی سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعین، با حضور تجلیلی فرماندار شهرستان و رحمتی سرپرست ثبت احوال استان، دو دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرستان سراوان به خدمات ثبت احوال متصل شدند. 

وی افزود: با توجه به گستردگی و پهناوری استان و پراکندگی جمعیت و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعین، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفت تا با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال، دسترسی مراجعین به خدمات هویتی را تسهیل نماییم و مراجعین با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نماید. 

  وی بیان داشت: تمامی دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می‌توانند از طریق "سامانه ملی مجوزها" در خصوص درخواست مجوز خدمات ثبت احوال اقدام نمایند و امید است تا پایان سال با افرایش دفاتر پیشخوان بتوانیم خدمات بهتری به مردم استان ارائه نماییم. 

    

    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار