حمله سایبری به زیرساخت‌های توزیع آب رژیم صهیونیستی

گروه انتقام‌جویان سایبری از هک و نفوذ به شبکه شرکت تامین‌کننده آب در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه انتقام جویان سایبری که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی موج حملات خود علیه زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونسیتی را تشدید کرده، اکنون خبر از هک و نفوذ به شبکه شرکت مکروت می‌دهد. 

این گروه تصاویری از ایستگاه‌های توزیع آب این شرکت را در کانال تلگرامی خود بارگذاری کرده است.

شرکت مکروت در سال ۱۹۳۷ تاسیس شده و وظیفه‌ی تامین آب در سراسر سرزمین‌های اشغالی را برعهده دارد.

انتقام جویان سایبری این اقدام خود را واکنش به رژیم صهیونسیتی در خصوص قطع آب در نوار غزه بیان کرده و پیغام «چشم در برابر چشم» را برای سران رژیم صهیونسیتی ارسال کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار دیگر روز خوش نخواهید دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
بابا نخبه های آزاده جهان یک درصد از فکر و هوش و نبوغ و خلاقیتی را که برای پیشرفت علم ( که البته پز و عشق حال آن بیشتر نصیب اربابان جهان می شود تا جهانیان ) صرف می کنید در جهت کمک به انسانیت و عاطفه و عشق و محبت و صلح و دفاع از حقوق مظلومان باشد به خدا غیر از ثوابی که دارد از لحاظ علمی برای شما منفعت هم دارد چرا که طبق قانون کارما خوبی و کار مثبتی را که برای دیگران ( مخصوصاً مظلومان) انجام می دهید به خود شما بر می گردد و زندگی شما را پر بار تر و هدفمند تر و ارزشمند تر می کند نگذارید تنبلی/ گرفتاری در تور پروپاگانداها ( مثلاً همه فلسطینیها تروریست هستند!!!! و یا به ما چه به ما مربوط نیست!!! و یا فیلمی رو دیدم که یک عرب داشت یک اسرائیلی را اذیت می کرد پس من اگر کمکی هم کنم به صهیونیست کمک می کنم!!!!!!!!!!!!!!) شما را از انجام کار درست بازدارد .خوب و بد مطلق نیست در هر گروهی بد و خوب هست ولی باید به کلیت توجه کرد یعنی اشغال و ویرانی و کودک کشی و محاصره و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
آفرین . خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۲۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
آخر کارشون ، پایان راهشون
نسل موش منقرض میشه
آخرین اخبار