رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس این استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام صادق جعفرپور امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع قرآنی با محوریت تشکل‌های قرآنی و مردمی در لرستان خبر داد.

وی گفت: ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس استان با حضور بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز و با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری همچون سید «محمد کرمانی» برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، افزود: به‌یقین ترویج و گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی و حضور سخنرانان در کلاس‌های تلاوت تدبری یکی از اهداف سازمان دارالقرآن الکریم در این استان است.

حجت‌الاسلام جعفرپور، گفت: از دیگر برنامه‌های هفته وحدت و ۱۷ ربیع الا اول برپایی موکب قرآنی با موضوعات، مشاوره حفظ، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، تلاوت آیاتی چند توسط نونهالان همراه با خانواده در موکب و مسابقه قرآنی، «قرآن بخوان جایزه‌بگیر» بود که دراین‌خصوص ۴۰۰ هدیه از قبیل لوازم‌التحریر و… به نونهالان قرآنی اهدا شد.

وی اعلام کرد: هدف از برگزاری این موکب و دعوت از جوانان و نوجوانان انس با کلام الهی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت تدبری با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی انجام‌گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار