هوشمندسازی ۴۸ پست برق در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: عملیات هوشمندسازی ۴۸ پست برق در سطح این استان انجام شد و این طرح در سایر پست‌ها نیز اجرا می‌شود.

علی سهرابی بیدار افزود: این طرح در راستای بازسازی پست‌های زمینی با آخرین تکنولوژی‌های نوین انجام شده است.

او تأکید کرد: استانداردسازی خدمات و نگاه مطلوب به حوزه فنی، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت و مهمترین رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این بخش است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه چشم‌انداز شرکت قرار گرفتن در جمع سه شرکت برتر کشور است، تصریح کرد: محور‌های تحقق این هدف سازمانی تدوین شده و در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد نشست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تشریح محور‌های مهم در رسیدن به رتبه برتر در سطح کشور، گفت: ورود کلید‌های قابل کنترل از راه دور از اقدامات مهم مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان بود که با تلاش همکاران به نتایج درخشان رسیدیم.

سهرابی بیدار تأکید کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه با کاهش خاموشی‌ها و بهبود شبکه از دیگر محور‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

او تصریح کرد: افزایش بهره وری و مشتری‌مداری از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق همدان است و در این راستا خدمات‌رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به فعالیت‌های جهادی در زمینه رفع بحران آب همدان در سال گذشته گفت: در این خصوص این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به برق‌رسانی به چاه‌های آب آشامیدنی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.