بهره برداری از برج خیرساز علم و فناوری در لارستان با حضور وزیر علوم

همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به فارس، برج خیرساز علم و فناوری در لارستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در لارستان، برج خیرساز علم و فناوری در این شهرستان افتتاح شد.

دهقان فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: برج علم و فناوری خیرساز با مشارکت خیران بنیاد نیک اندیشان هاشمی و پیگیری‌های رئیس مرکز رشد علم و فناوری لارستان با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز برج علم و فناوری لارستان از سوی دولت تخصیص یافت، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در امسال مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت برای تجهیز این برج خیرساز تامین اعتبار و جذب شده است.

 فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این ساختمان که با ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا در ۵ طبقه ساخته شده، از ظرفیت ارائه خدمات به ۱۲ شهرستان جنوب فارس و شمال غرب هرمزگان که بدون زیرساخت‌های فناوری هستند، برخوردار است.

قناعت‌پور رئیس برج علم و فناوری لارستان هم با بیان اینکه این برج را می‌توان پیشران اقتصاد دانش بنیان در این منطقه دانست، گفت: این مرکز به اشتغال‌زایی جوانان و دانش‌آموخته‌های دانشگاهی کمک می‌کند.

رئیس برج علم و فناوری لار اضافه کرد: این طرح علمی با هدف تحقق کریدور صادراتی محصولات دانش بنیان با محوریت حوزه خلیج فارس و اجرای تفاهم نامه همکاری با دفتر تبادلات و تعاملات بین المللی معاونت علمی ریاست جمهوری اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار