بهره برداری از ۲۰ طرح بهداشتی، درمانی و عمرانی در داراب با حضور وزیر بهداشت

همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به فارس، ۲۰ طرح بهداشتی، درمانی و عمرانی با حضور وزیر بهداشت در داراب افتتاح شد.

اقتصادی فرماندار ویژه داراب یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در این سفر را افتتاح طرح گازرسانی به شهر رستاق و هفت روستای بخش رستاق شهرستان داراب دانست و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح بیش از ۳ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: برای اجرا و بهره برداری از این طرح بیش از ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار ویژه داراب با بیان اینکه در این سفر ۲۰ کیلومتر از بزرگراه داراب - فسا -شیراز افتتاح شد، افزود: برای ساخت باند دوم این مسیر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: همچنین با حضور وزیر بهداشت، ۷ طرح بهداشتی و درمانی نیز به بهره برداری رسید، گفت: این طرح‌ها شامل مرکز جامع سلامت قلعه بیابان، خانه پزشک روستا‌های تیزآب، پایگاه سلامت الزهرا، مرکز جامع سلامت دولت آباد، مرکز جامع سلامت محمد آباد، مروارید و تل بارگاه است. 

اقتصادی با اشاره به افتتاح پایگاه امداد و نجات و مرکز آموزشی هلال احمر در شهرستان داراب، تصریح کرد: این طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در زمین اهدایی مرحوم حاج حسن زمانی و خانم فریبا زمانی به مساحت ۳ هزار متر مربع و ساخت آن نیز با ۶۰۰ متر مربع زیربنا با مشارکت خیرین خانواده مرحوم رسول سهیلی و خانواده مرحوم حسین محمدی اجرا می‌شود.

او با اشاره به افتتاح ۵ کیلومتر راه روستایی در روستا‌های شهرستان داراب، ادامه داد: برای ساخت و اجرای این ۵ کیلومتر شامل زیر سازی و آسفالت بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار