خطیب جمعه یزد گفت: پیدایش غده سرطانی رژیم صهیونیستی در قلب کشور‌های اسلامی از توطئه کشور‌های غربی بود.

آیت الله محمدرضا مدرسی خطیب جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، گفت: در حالی که کشور‌های اسلامی در خواب غفلت بودند یا اینکه قدرتی نداشتند، تکه‌ای از سرزمین اسلامی با نقشه‌های شوم در اختیار صهیونیست‌های کینه توز قرار گرفت.

او افزود: یک ملت را از خانه و کاشانه اجدادی هزاران ساله خود آواره کرده، کشتند، اسیر کردند و مصائبی را بر آنان تحمیل کردند و یه عده دیگری را از سراسر دنیا با ادعا‌های واهی و بی اساس را در این سرزمین گردهم آورده و روز به روز تقویت کردند و به جان مردم منطقه انداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز هم ملت مظلوم فلسطین را از هر طرف محاصره کرده اند و آب، برق و خوراک آنان در اختیار دشمنان است یا در اختیار افرادی قرار دارد که دست نشانده دشمنان فلسطین هستند.

او ادامه داد: هر روز بر این تگنا و سختی‌ها افزوده می‌شود و مردم غزه را در فشار گذشته اند که یا بمیرند یا اینکه به جای دیگر

ی مهاجرت کنند.

مدرسی اظهار داشت: دشمن هیچ ملاحظه‌ای ندارد و صهیونیست‌های کثیف و دنیاپرست هیچ رحمی ندارند و حامیان آنان نیز نیز همین ویژگی را دارند.

امام جمعه موقت یزد گفت: رژیم صهیونیستی این همه سال جنایت می‌کند و کشور‌های غربی از او حمایت می‌کنند. بمب‌های ممنوعه را بر سر کودکان و زنان می‌ریزند و اینجا باید فهمید دموکراسی غربی چیست.

او افزود: رژیم غاصب صهیونسیتی هیچ معیار و قانونی را رعایت نمی‌کند، سرزمین مردم را غصب کرده، خانه‌ها را بر سر صاحبان آن‌ها فرو می‌ریزد و مردم را در کوچه و بازار می‌کشد.

مدرسی ادامه داد: یهودی‌های صهیونیست حاکم بر سرزمین‌های اشغالی، حریص‌ترین مردم هستند و برای دنیا طلبی بیشتر در سرزمین‌های اشغالی جمع شده اند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه عظمت کار مبارزان فلسطینی روشن می‌شود، تأکید کرد: زندگی برای کسانی که برای آسایش بیشتر به این سرزمین اشغالی آمده و گرفتار این حمله سنگین می‌شود، به شدت سخت شده است.

او بیان داشت: اگر به دنبال عزت و عظمت هستیم، باید وحدت و انسجام را در پیش گرفته و با مشکلات مقابله کنیم و به فناوری روز دست بیابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.