طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج منصوب شد

«تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی «عفت بهاری» را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج منصوب کرد.

در متن این پیام آمده است؛ با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، گام نهادن در مسیر خطیر فرهنگ و هنر و برنامه ریزی و زمینه سازی برای شکوفایی، بالندگی و توسعه اندیشه ها، جریان‌ها و خدمات ارزنده فرهنگی و هنری اراده‌ای محکم، اندیشه‌ای پویا و همتی بلند می‌طلبد. تخصص هنری، اراده و انگیزه متعهدانه برای پذیرش مسئولیت و نگاه برنامه محور نشان از شایستگی برای تصدی امور فرهنگی و هنری دارد از این رو به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج» منصوب می‌شوید.

 تعامل و مهرورزی با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شریف و مسئولان گرانقدر شهرستان به ویژه امام جمعه معزز و فرماندار محترم و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و رویکرد‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ره آورد حضور شما در این عرصه خواهد بود.

از خداوند متعال مسألت می‌نمایم به شما و همه‌ی دوستداران و علاقمندان اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی توفیقات روز افزون و بهروزی بسیار عطا فرماید.

عفت بهاری متولد ۱۳۶۴ دارای مدرک کارشناسی گرافیک می‌باشد.

گفتنی است پیش از این حسن رضوانی به مدت بیش از ۳ سال مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج را بر عهده داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.