جهش چشمگیر در تولیدات بخش کشاورزی در سال مهار تورم و رشد تولید

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: رشد چند برابری خرید تضمینی گندم، جهش در دیم زارها، کشت قراردادی و تامین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، آغاز نهضت توسعه گلخانه‌ها از اقداماتی می‌باشد که درسال رشد تولید با جهش خوبی در استان همراه است.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از مجموعه جهاد کشاورزی و واحد‌های تولیدی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد انجام شد، گفت: در سالی که مقام معظم رهبری، به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند با اقداماتی که انجام شد جهش بسیار چشمگیری در تولیدات بخش کشاورزی استان، اتفاق افتاد.

حسین برزگر افزود: رشد چند برابری خرید تضمینی گندم، جهش در دیم زارها، کشت قراردادی و تامین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، آغاز نهضت توسعه گلخانه‌ها از اقداماتی می‌باشد که در سال رشد تولید با جهش خوبی در استان همراه است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه رشد سالانه ۲.۵ درصد برابر نرخ جایگزینی جمعیت رشد غذا پیش بینی شده بود اضافه کرد: با اقدامات انجام شده جهاد کشاورزی و همراهی بهره برداران و سرمایه گذاران بخش خصوصی و نعمت بارش خداوند متعال در شش ماهه نخست سال اتفاقاتی که افتاد پیش بینی می‌شود دو برابر برنامه ریزی انجام شده یعنی ۵ درصد رشد تولید محقق شود.

قابل ذکر است در این بازدید روند تامین وتدارک بذور ونهاده‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.