حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: شکست در عملیات طوفان الاقصی متفاوت، متمایز و غیرقابل ترمیم است و آثار آن در ماه‌ها  و سال‌های بعد خود را نشان می‌دهد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم در این کشور اظهار کرد: طوفان الاقصی در حقیقت واکنش طبیعی ملت فلسطین به ۷۵ سال مظلومیت است.

وی گفت: صهیونیست‌ها ۷۵ سال است که این کشور را اشغال کردند و مردم را از خانه‌هایشان بیرون کردند و این‌ها نیز به شکل‌های مختلف به دنبال آن بودند که غاصب را از خانه خود بیرون کنند و بالاخره فلسطینیان جانشان به لب رسید و تصمیم گرفتند که با طوفان الاقصی اثبات کنند که فلسطین تنها برای اهل این کشور است و غریبه‌ها باید از این کشور و خانه‌های مردم مظلوم این منطقه بیرون بروند.  

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند طوفان الاقصی ثابت کرد که رژیم صهیونیسیتی شکست‌پذیر است و بخش بزرگی از شکست را اکنون تجربه کرده است و جنس این شکست با جنس شکست‌های سال‌های گذشته به شدت تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: آن‌ها در گذشته پس از هر شکست می‌توانستند خود را ترمیم کنند، اما این شکست در عملیات طوفان الاقصی متفاوت، متمایز و غیرقابل ترمیم است و این آغاز کار است و آثار طوفان الاقصی در ماه‌ها  و سال‌های بعد خود را نشان می‌دهد که به امید خدا ملت فلسطین بتواند از این رهگذر  عبور کند و دشمن را نسبت به حق مسلم خود وادار به تمکین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار