به منظور تسهیل تردد خودرو‌ها و کاهش ترافیک، کمربندی تاج سد مهاباد به منطقه آزادگان زیر بار ترافیک رفت.

بابک رستم پور شهردار مهاباد با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های شهرداری در خصوص مدیریت شهری با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر مهاباد، نرخ رشد جمعیت و توسعه فیزیکی، ساماندهی و مدیریت ترافیک شهرستان و معابر شهری به صورت زیرساختی است.

وی افزود: در همین زمینه کمربندی تاج سد مهاباد به منطقه آزادگان که عملیات اجرایی آن پارسال آغاز شد، خوشبختانه امروز به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت تا شهروندان از این پروژه به طول ۳/۲ کیلومتر در دو باند بهره‌مند شوند.

رستم پور اضافه کرد: برنامه و پروژه‌های دیگر شهرداری از لحاظ زیرساخت‌های ترافیکی، پس از اتمام پل شورنگ، پل میدان کتاب به خیابان ملاجزیری است که عملیات اجرایی آن در احداث فونداسیون آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین احداث پل پیروزی که عملیات اجرایی آن در چند روز آینده شروع خواهد شد و برای روان سازی و کاهش ترافیک منتهی به میدان جمهوری و خیابان جمهوری اسلامی است.

به گفته شهردار مهاباد، ساماندهی ورودی شهر مهاباد از سردشت به طول ۷۰۰ متر در دو لاین که عملیات اجرایی آن آغاز شده و همچنین کمربندی پشت تپ که درحال انجام است از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.