پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی تاج سد مهاباد به ۵۰ درصد رسید

فرماندار ویژه مهاباد گفت: پیشرفت فیزیکی طرح کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به ۵۰ درصد رسیده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از کمربندی تاج سد مهاباد گفت: عملیات اجرایی طرح تقاطع پل غیر هم سطح (کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان) با روند خوبی توسط شهرداری مهاباد در حال انجام است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح به طول ۴۰ متر، عرشه ۱۶ متر و ارتفاع ١٠ متر احداث شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: این پروژه با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرداری با هدف روان سازی ترافیکی در محور ورودی مهاباد از طرف پسوه و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز منطقه آزادگان احداث خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: رویکرد ما برای احداث آن رویکردی المان شهری خواهد بود و در نظر داریم با توجه به اینکه مکان پروژه، منطقه‌ای گردشگری است، پروژه مذکور هم منطبق با آن، با رویکردی گردشگری طراحی و ایجاد شود.

پروژه کمربندی تاج سد مهاباد به آزادگان از سال ٩٨ به دلیل مغایرت آن با طرح جامع شهری راکد بود و امسال تمامی مجوز‌های لازم و مصوبه کمیسیون ماده ۵ دریافت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.