محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره جنایات رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات رژیم غاصب قدس گفت: تاکید دارم که از نظر حقوقی دادگاه لاهه این وظیفه را دارد که به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند. فلسطین صلاحیت دادگاه بین المللی کیفری را پذیرفته است و از سال ۲۰۱۴ هم شکایت خود را در این دادگاه مطرح کرده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: امیدوارم با توجه به جنایاتی که صهيونيستها مرتکب شدند هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود. اگر دادگاه بین المللی کیفری در این ۹ سال گذشته به شکایت فلسطین رسیدگی می‌کرد شاید امروز شاهد این همه جنایات نبودیم.

وی ادامه داد: سران کشور‌های اسلامی هم وظیفه زیادی دارند و حداقل کاری که می‌توانند انجام دهند محکوم کردن جنایات صهيونيستها و تقاضا برای محاکمه سران این رژیم است.

 معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: زمان آن فرا رسیده است که سران مقاومت رفتار خود را تغییر دهد و با صحبت و تهدید دیگر کاری پیش نمی‌رود. حتما باید اقدامی عملی علیه رژیم صهیونیستی انجام شود و اینگونه نشستن منجر به وقیح‌تر شدن این رژیم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
خب صبر نکن جمع بشید برید غزه بجنگید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
هانطور که آمریکا با نیروهای نیابتی مردم غزه را موشک باران میکند ایران نیز بایستی با نیروهای نیابتی وارد کارزار شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
امیدوارم یک حرکتي بزنید وگرنه ذات کثیف و دنیا طلب صهیون همه ممالک اسلامی رو به آشوب خواهند کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
زمان اون نرسیده که به فکر افزایش حقوق کارکنان آموزش فنی وحرفه ای وابسته به وزارت کار هم باشین بیش از 12 ساله این مسئله در مجلس ودولت رها شده آیا ما جزوی از مردم ایران نیستیم ؟
آخرین اخبار