جامعه روحانیت امامیه هرات حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی را محکوم‌کرد

جامعه روحانیت امامیه هرات ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به  بیمارستان المعمدانی غزه خواستار حمایت مالی و جانی تمام آزادگان و مسلمانان در دفاع از مردم غزه شد.

جامعه روحانیت امامیه هرات در محكوميت حمله رژیم صهیونیستی به  بیمارستان المعمدانی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی دست به جنایت زد و صدها زن و کودک مظلوم و بی گناه فلسطینی در بیمارستان العمدانی غزه را به خاک و خون کشید.

قلب انسان‌های آزاده دنیا اکنون داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در این بیمارستان، پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.

جامعه روحانیت امامیه هرات گفت این رژیم در سایه حمایت های آمریکا و دیگر مستکبران جهان و سکوت مجامع بین‌المللی بر خلاف تمام قواعد پذیرفته شده جنگی و شعار های حقوق بشری مرتکب جنایتی دیگر شد.

همچنین در بیانیه آمده است اکنون زمان قیام همه مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب فرا رسیده و بی تردید در این قیام، ابناءالشیطان در برابر امت اسلام به زانو درخواهند آمد.

جامعه روحانیت امامیه هرات، این فاجعه دردناک و اسفبار را به عموم مسلمین جهان بخصوص ملت مظلوم و خانواده های داغدار فلسطینی تسلیت عرض نموده از همه آزادگان و مسلمانان جهان می خواهد که با مال و جان به یاری برادران و خواهران شان در غزه بشتابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار