والی ولایت کابل گفت مسأله فلسطین تنها به فلسطینی‌ها محدود نمی‌شود، بلکه مسئولیت تمام جهان اسلام است که از فلسطین و بیت المقدس بصورت کامل دفاع کنند.

محمد قاسم خالد، والی ولایت کابل امروز در گردهمایی علما، متنفذین و مسئولان که در تالار لویه جرگه برگزار شده بود گفت که مسأله فلسطین تنها به فلسطینی‌ها محدود نمی‌شود، بلکه مسئولیت تمام "جهان اسلام" است که از فلسطین و بیت المقدس بصورت کامل دفاع کنند.

والی کابل تأکید کرد که به زود ترین فرصت بیت المقدس توسط فلسطینی‌ها "فتح" و نقشه اسرائیل توسط مجاهدین فلسطینی "پاک" خواهد شد.

خالد، همچنان گفت که برای حفظ نظام اسلامی در کشور وظیفه همه شهروندان است که در کنار مسئولان نقش خود را در آبادی و تأمین امنیت ایفا کنند.

والی کابل با اشاره به زلزله هرات  نیز گفت که کد ویژه برای کمک به زلزله‌زدگان هرات اعلام شده است از  تمام تاجران و سرمایه‌داران کابل نیز خواست تا عاطفه و شفقت خودرا در قبال دست‌گیری از زلزله‌زدگان هرات در نظر بگیرند.

پیش از این نیز عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه طالبان گفت تصمیم رژیم صهیونیستی در مورد قطع برق، مواد خوراکی و آب‌ علیه نوار محاصره‌ شده غزه در تناقض آشکار با تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.