استاندار کرمانشاه:

آنچه در غزه می گذرد نسل کشی عجیبی است

استاندار کرمانشاه با اشاره به جنایات کم نظیر اسراییل در غزه در روز‌های اخیر گفت : کسانی که در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند، باید در انسانیت خود تردید کنند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز (۲۶ مهر) در تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه علیه جنایات رژیم صهیونیستی، بویژه جنایت اخیر این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی و کشته شدن صد‌ها زن و کودک، با محکوم کردن این جنایت، گفت : امروز شاهد جنایات کم نظیری در تاریخ بشریت هستیم که از سوی رژیم منحوس اسراییل صورت می‌گیرد و مدعیان همیشگی حقوق بشر در برابر آن سکوت کرده اند.

وی افزود: آنچه امروز در غره می‌گذرد از دیدگاه هر انسان آزاده و منصف و با وجدانی یک جنایت تمام عیار و یک نسل کشی عجیب است.

وی تصریح کرد: اگر با نگاه اسلامی به موضوع غزه نگاه کنیم، پیامبر اسلام (ص) فرموده اند که اگر کسی صدای فردی را بشنود که حتی مسلمان نیست و فریاد می‌زند مسلمانان به دادم برسید و او جواب ندهد مسلمان نیست، بنابراین حتی اگر ساکنان غزه یهودی و مسیحی بودند و فریاد کمک خواهی داشتند، اگر به آن‌ها کمک نکنیم، پیامبرمان ما را مسلمان نمی‌داند.

صحرایی گفت: از نگاه ایرانی هم همه ایرانیان باید بدانند هیچ دشمنی پلیدتر و خطرناکتر از صهیونیست‌ها برای ایران مقتدر و یکپارچه نیست و دشمنی و عداوت و کینه صهیونیست‌ها نسبت به ایرانیان بار‌ها اثبات شده است، بنابراین مسلمان بودن و ایرانی بودن ما حکم می‌کند که نسبت به آنچه در غزه در حال رخ دادن است، بی تفاوت نباشیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر غزه دو روی متفاوت دارد، گفت: یک روی این اتفاقات، جنایات آشکار رژیم جعلی اسراییل است که مدعایان حقوق بشر بی تفاوت تنها نظاره‌گر آن هستند، اما روی دیگر این اتفاقات خبر‌های خوشی در دل خود دارد و نشان از کوتاهی زمان نابودی اسراییل دارد.

صحرایی گفت: در هیچ جای جهان کودک کُشی و ویران کردن بیمارستان‌ها نشانه قدرتمندی نیست، بلکه نشانه به بن بست رسیدن و تحقیرشدگی است.

وی تصریح کرد: اگر رژیم منحوس اسراییل ذره‌ای به پیروزی در میدان جنگ نظامی امید داشت، هیچ وقت شهر‌ها و بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد و این کودک کُشی نشان از درماندگی این غاصبان است. به تعبیر مقام معظم رهبری آنچه در فلسطین و در عملیات "طوفان الاقصی" رخ داد یک زلزله ویرانگر و یک شکست غیرقابل جبران بود که امروز کودک کشی اسراییل نشان از درماندگی این رژیم برای مقابله در جنگ نظامی و مردانه است.

وی به وعده رهبر مقام معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: روزی امام راحل وعده داند که صدای شکستن استخوان‌های ایده‌های ضدخدایی بلوک شرق را می‌شنوم و این امر محقق شد و امروز هم رهبری به ما وعده نابودی اسراییل را داده اند که ۲۰ سال تا تحقق وعده ایشان باقی مانده است و سرعت اسراییل برای نزدیکی به نابودی نشان از آشکار شدن نشانه‌های تحقق این وعده دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز همه ما اینجا جمع شده ایم تا قبل از همدردی با مردم غزه تکلیفمان را با خودمان روش کنیم که در کدام سمت ایستاده ایم و همه باید بدانند که اگر در جنگ میان حق و باطل، سکوت کنند و بی تفاوت باشند، عملا در جبهه باطل قرار گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.