مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ شهرستان سرپل ذهاب تعداد ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس در مناطق زلزله زده استان آسیب دید.

نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع زلزله تعداد ۳۹۶ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی در سطح استان و این مناطق با یک هزار و ۶۸۷ کلاس درس و زیربنای ۱۷۰ هزار مترمربع احداث، تخریب و بازسازی، تکمیل و مقاوم سازی نموده و به بهره برداری رسیده است.

مرزبان نظری افزود: در شهرستان سرپل ذهاب تعداد ۳۲ مدرسه شهری و روستایی آسیب دید که پس از زلزله تعداد ۶۳ مدرسه با ۳۳۸ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی در خصوص مدارس پیش ساخته گفت: تعداد ۱۴۵ مدرسه بالای ۱۰ تا ۱۵ دانش آموز در سطح استان وجود دارد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده که از این تعداد در شهرستان سرپل ذهاب ۱۲ مدرسه در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: قطعا اقدامات انجام شده اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با کمک خیرین و اعتبارات دولتی در خصوص احداث یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در هزار و ۲۰۰ روز پس از وقوع زلزله برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به دانش آموزان این مرز و بوم است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.