خروش مسلمانان علیه صهیونیست‌ها/ مرگ اسرائیل نزدیک است

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه باعث انزجار مردم سراسر دنیا از این رژیم شده است.

رژیم صهیونیستی در ۲۵ مهر حمله‌ای ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی در غزه کرد. جنایتی که دل هر انسانی را به درد آورد.

پس از این جنایت هولناک، رژیم صهیونیستی آماج اعتراض دولت‌ها و ملت‌های آزاده جهان قرار گرفت و به همین دلیل سعی کرد تبعات ناشی از کشتار غیرنظامیان در بیمارستان را که مغایر اصول کنوانسیون ژنو است را از دامن خود پاک کند.

صهیونیست‌ها مدعی شدند که حماس به این بیمارستان حمله کرده و برای این ادعای خود یک فایل صوتی از دو عضو حماس منتشر کردند که در آن به شلیک ناموفق و اصابتش به بیمارستان اشاره می‌کنند که این اقدام ناشیانه مقامات رژیم صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

در بررسی‌ها معلوم شد به بیمارستان المعمدانی با بمب‌های Mk۸۲ ساخت آمریکا حمله شده است. این بمب چندمنظوره ۲۱/۲ متر طول، ۲۷۳ میلی‌متر قطر و دارای قابلیت کلاهک هدایت‌شونده است.

فیلم‌هایی که از محل انفجار بمب Mk۸۲ در مکان‌های دیگر منتشر شده گویای این است که پس از انفجار حفره‌ای کوچک ایجاد می‌کند به مانند همان حفره‌ای که در بیمارستان المعمدانی ایجاد شده است.

رژیم صهیونیستی برای این کار دست به ایجاد یک پروپاگاندای رسانه‌ای زده و رسانه‌های همسوی رژیم صهیونیستی مثل بی بی سی با انتشار عکس‌هایی اعلام کرده‌اند که انفجار در بیمارستان المعمدانی بر اثر انفجار راکت بوده است.

بیمارستان المعمدانی

خبرنگار رسانه ضد ایرانی اینترنشنال هم که رژیم صهیونیستی آن را مدیریت می‌کند حمله به بیمارستان المعمدانی را به گردن حماس انداخته است.

شلر حقانی فر

مضحک‌تر از اینکه اعلام کردند حماس بیمارستان المعمدانی را زده، این است که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به مردم غزه در مورد تخلیه بیمارستان المعمدانی هشدار داده بودند. این امر علاوه براینکه نشان می‌دهد که کشتارغیرنظامیان، زنان و کودکان توسط اسرائیل انجام شده، دروغ آنان مبنی براینکه حماس این بیمارستان را هدف قرار داده آشکار می‌سازد. وزارت جنگ اسرائیل

اینکه رژیم صهیونیستی سعی دارد مسئولیت کشتارغیرنظامیان در بیمارستان را برعهده نگیرد امری است که نشان از همان خصلت همیشگی‌شان یعنی (بزن و در رو) دارد البته کشتار فلسطینیان در قانا توسط اسرائیل نمونه دیگری از جنایتی است که در ابتدا آن را گردن نگرفتند، اما بعدا مشخص شد که این جنایت کار خودشان بوده است البته نکته مهمتر این است که سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌ها علیه اسرائیل اقداماتی را انجام دهند تا این رژیم دیگر نتواند مردم بی‌گناه را به خاک و خون بکشد، اما سکوت مجامع بین‌المللی و کشور‌ها باعث شده تا صهیونیست‌ها با خیال راحت دست به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین بزند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که از سال‌های جوانی‌اش طرفدار پروپاقرص اسرائیل بوده و پس از جنایات صهیونیست‌ها به فلسطین اشغالی سفر کرد، گفته است اگر من به وزارت دفاع آمریکا اعتماد نداشتم، نمی‌گفتم اسرائیل مسئول انفجار بیمارستان نیست، البته من نمی‌گویم که حماس عمدا بیمارستان را بمباران کرد. من در مورد نیاز به کمک‌های بشردوستانه برای رسیدن سریع به غزه بسیار صریح بوده‌ام. طبق رویه‌ها ممکن است که معرفی کمک‌ها کمی طول بکشد.

بایدن و نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده است پیش‌شرط ورود هرگونه کمک بشردوستانه به نوار غزه، آزادسازی اسرای اسرائیلی در بند جنبش حماس است.

پس از کشتار مردم در بیمارستان المعمدانی توسط رژیم اشغالگر قدس شاهد ادامه کشتار مردم با حمله به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، اردوگاه النصیرات، اردوگاه المغازی و منطقه تل الهوی در جنوب شهر غزه و یک برج مسکونی در مجاورت بیمارستان «القدس» در غزه بودیم که نشان‌دهنده خیال راحت اسرائیلی‌ها از کشتار مردم فلسطین و درواقع تایید ضمنی بایدن بر جنایات صهیونیست‌ها است چراکه سفر وی نتوانست جلوی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم غزه را بگیرد.

اعتراضات کشورها به جنایات اسرائیل در غزه

ساعتی پس از حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی اعتراضات ملت‌ها به این جنایت آغاز شد.

در تهران مردم در مقابل سفارت‌های فرانسه و انگلیس تجمع کردند و گروهی دیگر هم در میدان فلسطین این جنایت را محکوم کردند.

در ترکیه مردم به سفارت اسرائیل در استانبول حمله کردند و در اردن، عراق و یمن هم به مردم در خیابان‌ها خشم و نفرت خود از رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

کشور‌های ترکیه، مصر، روسیه، یمن و لبنان این جنایت را محکوم و کشور‌های انگلیس، کانادا، سوئیس، آمریکا، فرانسه و ایتالیا هم به این جنایت واکنش نشان دادند.

میدان انقلاب تهران هم در روز چهارشنبه شاهد حضور پرشور مردم در محکومیت این جنایت بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در غزه بود.

میدان انقلاب

در روز چهارشنبه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که در جایگاه هیئت رئیسه، پرچم فلسطین و تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی به نمایش گذاشته شده بود.

قاری قرآن آیات یک تا ۱۴ سوره تکویر که در آیه ۹ آن آمده است به کدامین گناه کشته شده است را در مجلس قرائت کرد.

پس از نطق محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه، نمایندگان با اجتماع در مقابل جایگاه هیئت رئیسه شعار‌های ضد صهیونیستی و آمریکایی سر دادند و پس از آن برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و حضور در خیابان‌های اطراف مجلس با اعلام زمان تنفس از سوی رئیس مجلس از صحن خارج شدند.

مهر ختام حیات نامشروع اسرائیل با حمله به بیمارستان المعمدانی 

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار غیرنظامیان انجام داد جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی است و از مصادیق جنایت جنگی است و این جنایت در عین حال بیانگر چهره عریان و بدون روتوش صهیونیست‌ها است. 

روح الله منفکر آزاد

وی ادامه داد: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی نشانه سبوعیت و به‌دور بودن رژیم اشغالگر قدس از اخلاق است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در هیچ منشور بین‌المللی و هیچ قرائتی از حقوق بشر حمله به بیمارستان جایی ندارد و سکوت مجمع بین‌المللی نشانه استاندارد‌های دوگانه آن‌ها است.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: قطعا و یقینا ملت مظلوم فلسطین تنها نخواهند ماند و امت اسلامی و همه آزادگان دنیا در کنارشان قرار خواهند گرفت.

متفکرآزاد گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایات در غزه مهر ختام حیات نامشروع خود را زده و اجل خود را نزدیک‌تر می‌کند.

طوفان الاقصی یک واکنش طبیعی بود

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی را شاهد بودیم که با حمله به بیمارستان المعمدانی به اوج خود رسید و شاهد جنایت کودکان، زنان و افراد بسیاری که در بیمارستان مجروح و مصدوم بودند را بودیم.

قاضی زاده هاشمی

وی تاکید کرد: این حمله اقدام انکارناپذیری توسط صهیونیست‌ها است و نمی‌توانند آن را منکر و یا تکذیب کنند.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد ورضویه در مجلس بیان کرد: صهیونیست‌ها راه‌های ورودی آب و غذا را بر مردم مظلوم غزه بسته‌اند و نمی‌گذارند حمایت‌های جهانی به آنان برسد و این اقدامات اوج ددمنشی صهیونیست‌ها است.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا راه‌های ورودی به غزه برای کمک‌رسانی باز شود و فشار‌های بین‌المللی باید علیه رژیم اشغالگر قدس اعمال شود.

وی تصریح کرد: امروز حتی کشور‌های غیرمسلمان هم نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کنند و باید حمایت‌های بین‌المللی از فلسطین صورت گیرد و کمک‌های بشردوستانه، بهداشتی، غذایی و زیرساختی به غزه سرازیر شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: اشغالگران قدس امروز مردم غزه را در شرایطی قرار دادند که فقط می‌خواهند انتقام‌گیری کنند و طوفان الاقصی یک واکنش طبیعی به جنایات اسرائیل در فلسطین بود. 

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد ورضویه در مجلس گفت: پیچیده شدن طومار رژیم صهیونیستی به عزم ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه جهان برمی‌گردد. ما باید نشان دهیم که در کنار مردم فلسطین هستیم و هر میزان سستی دیده شود باعث تداوم وقاحت این رژیم می‌شود و این مسیر باید مسیری باشد که مردم آزاده و حق‌طلب دنیا که می‌خواهند در خاک خود زندگی امن و آرامی داشته باشند، پدید بیاید. 

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: کشور‌های اسلامی به‌ویژه کشور‌های عربی باید از فاز مذاکره با رژیم صهیونیستی خارج شوند و حمایت علنی خود از فلسطین را نشان دهند.

رژیم صهیونیستی به جهنم خواهد رفت 

بیژن نوباوه وطن، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اتفاقی که افتاد قطعا رژیم صهیونیستی را به جهنم خواهد برد.

بیژن نوباوه

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس روز چهارشنبه امکان شروع جلسه را نداشتند لذا همه نمایندگان به خیابان رفتند تا بتوانند خشم و انزجار خود را نشان دهند تا این امر یک حرکتی برای نابودی اسرائیل باشد.

گزارش: محمد امیرحسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۸۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
بمب اتم در ژاپن زدن هواپیمای مسافربری در زمان جنگ و اکنون زدن بیمارستان و هزاران موارد از این قبیل جنایتها هنوز هم باید برای هر مورد عملا اتفاق بیفتد تا برخی بفهمند کجا هستند و چه خبره خدا طوری براتون کیلومتربندازه ودر حایی که هرگز راه برگشتی ندارید حزای اعمال بدون تفکر و جنایت زای خود را همه خواهند گرفت توحیه همه چیز امکان پذیر هست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
اونی که اسرائیل را نابود میکنه مرگ بر اسرائیل نیست ، چون ۷۰ ساله می گیم مزگ براسرائیل اگه بنا بود نابود بشه تا حالا شده بود.( باید موشک ها بگن مرگ بر اسرائیل وبر سرشان خراب شوند،شعارفایده نداره،باید زور گو را بازور سر جا نشاند)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۲:۵۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
ان شاءالله. مامنتظرهستیم سرنگونی صهیو×نیست نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
این تمام قدرت ایران، حزب الله، یمن و سوریه و عراق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
کسانی از ستمکاران که در زمین سرکشی کردند و استکبار ورزیدند و جدال به غیر حق کردند می گویند آیا تواناتر و نیرومندتر از ما در زمین کسی هست آیا آنها ندانستند که خداوند متعال از آنها تواناتر و نیرومندتر هست
به زودی اسرائیل جنایتکار حمله زمینی به غزه مظلوم را آغاز می کند نیروهای مقاومت آماده باشید و از ۴ طرف اسرائیل را محاصره کنید ان شاء الله پیروزی نهایی با شما نیروهای مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
محوش میکنیم این رژیم بزدل بی شرف کودک کش رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
کلا دولت ایران اکتفا به بیانیه کرده چهار تا کمک ناچیز، مردم دارند قتل عام میشن و یک میلیارد مسلمان خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
باید بلند بشیم برادر ها و خواهر های دینی ما دارن زیر موشک آمریکایی صهیونیستی جان می‌دهند از غزه دفاع کنید و به آمریکا بفهمانید که جایی در خاورمیانه ندارد. یه التیماتوم دادین حمله ی زمینی به بهانه آب و هوا متوقف شد.اگر در عمل کاری نکردیم آمریکا و اسرائیل با اعتماد بنفس تر می‌شوند.
پیروزی قطعا با مسلمانان است و خداوند کمک می‌کند اما باید ما هم حرکت کنیم تا خداوند اراده ی دشمن را متزلزل کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
خوب چرا بلند نمیشی خواهر یا برادر خوب من ، فقط شعار میدی پاشو وقت رفتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
دوست عزیزی که منفی دادی! من هم جوان هستم و آرزو دارم ازدواج و غیره. اما از همه مهم تر دینم اسلامه و دین اسلام حد و مرز نداره. جنگ طلب نیستم اما وظیفه ام دفاع کردنه. همون طور که اگر کشوری به ایران عزیز حمله کنه فورا به خط مقدم میرم وظیفه دارم به دفاع از مردم مسلمان غزه هم برم حالا هر چقدر دلت میخواد منفی بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
در پاسخ به 12:17
شعار نمیدم عزیزم با دست خالی که نمیشه جنگید. در پویش حریفت منم که دیگه تقریبا داره میشه 5میلیون نفر هم شرکت کردم به محض اینکه کشور اعزام کنه میرم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
پاسخ به ۱۲:۳۴
درمورد پویش حریفت منم که گفتی ۵میلیون شرکت کردند یکی از۵ میلیون نفر من بودم
Iran (Islamic Republic of)
سانسورچی
۱۳:۲۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
جناب ۱۲:۱۷ همانطور که به عراق رفتیم به اسرائیل هم می رویم با این تفاوت که در عراق دشمن یعنی داعش از پشت خنجر میزد اما تواسرائیل دشمن رودرروهست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
از صبح تا شب بشینین بیانیه بدین و این و اونو محکوم کنین و شعار بدین هیچی درست نمیشه. مگر اینکه با اتحاد به صورت عملی چند کشور همسایه همزمان به اسرائیل حمله کنن. بقیه کارها وقت تلف کردن و بازی بازی هستش و هیاهوی بی فایده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
اگر کشور ها به اسرائیل حمله کنند ویاموجودیت اسرائیل به خطر بیوفته،بعید نیست غربی ها از سلاح هسته ای علیه کشور های مسلمان استفاده کنند.پس باید عاقلانه رفتار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
Taha
۱۰:۵۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
به امید پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام. انشاالله رژیم منحوس صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مانفهمیدیم اینترنشنال مال سعودیه یااسرائیل ؟موقع صلح باعربستان اینترنشنال شدصهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
یعنی خبر نداری که نزدیک چندین ماه قبل این شبکه رو عربستان فروخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
خوب اگر قرار نیست کسی اقدام عملی بکنه حرف نزنی بهتره چون دشمن ترس واکنش را دارد ولی شعار دادن بی عمل دشمن را خیال راحت کرده و تفهیم میشود که اینا حرفهای بی عمل زیاد زدن توانایی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۰۹:۵۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
آمریکا شیطان بزرگ
اسرائیل غده سرطانی
انگلیس روباه پیر استعمار
فرانسه، شغال رفیق روباه
آلمان سگ زرد برادر شغال
عربستان گاو شیرده
مرگ بر خباثت و قدرت پوشالی و هیمنه شیطانی و وجود خونخوارشان
# فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
پس ایران فرشته هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر کودک کشان آدم خوار که بدون هیچ محدودیتی 75 سال است که جنایت می کنند و مرگ بر حکام نشخوار کننده عرب که تنها به فکر بقای حاکمیت خود به گاو شیری تبدیل شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
با شعار و راهپیمایی لابد
و التماس برای آتش بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
خدایا کجا هستی؟ به داد مردم مظلوم غزه برس از به ظاهر مسلمانها بخاری بلند نمیشه. به داد مظلومان برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
واقعا بی کسی مردم غزه بیداد می کنه ...فقط خدا کمکشون کنه که اسراییل زیر رو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
حمله به بیمارستان اقدام بیرحمانه ای بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
این کسی که منفی میده را خدا به بدترین فرد ظالم گرفتارش کنه تا درد ظلم بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
این فقط نظر شخصی و لزومی نداره همه همنظر تو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
نصرمن الله و فتح القریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
آخه باید یه چیزی بگن که با عقل جور دربیاد حالا زود باور هستیم نه دیگه تا این حد اسرائیل فکر می کنه
آخرین اخبار