جوکار گفت: چراغ بافت تاریخی نباید خاموش شود، برای این کار در اولویت اول باید به مردم خدمات بدهیم تا در این بافت ارزشمند ماندگار شوند.

جوکار، نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازید از محله لرد کیوان گفت: مردم مشکلاتی از قبیل وجود خانه‌های متروکه، مشکل نبود پارکینگ در محله، مناسب نبودن سنگ فرش ورودی محله و کمبود امکانات ورزشی را مطرح کردند. 

او با تاکید بر اینکه تعیین کاربری‌ها و صدور مجوز برای سرمایه گذاری‌ها در محلات حتما باید با اختصاص پارکینگ همراه باشد، اظهار داشت: میراث فرهنگی و شهرداری در زمان تعیین کاربری و صدور مجوز‌ها باید مسائل مورد نیاز محلات که یکی از آن‌ها پارکینگ است را مدنظر قرار دهند. 

نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:اعتقاد و باور داریم که چراغ بافت تاریخی نباید خاموش شود، برای این کار در اولویت اول باید به مردم خدمات بدهیم تا در این بافت ارزشمند ماندگار شوند. 

جوکار تاکید کرد: حضور مردم در بافت تاریخی و زنده نگه داشتن آن یک فرصت است که به واسطه آن می‌توان برای استان تولید ثروت کرد. 

او گفت: بهسازی ورودی محله توسط شهرداری، رفع مشکل روشنایی محله و استانداردسازی روشنایی کوچه‌های محله توسط شرکت توزیع برق منطقه ای، اختصاص گشت در بافت تاریخی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان یزد، انجام کف سازی کوچه شهید اعتمادی توسط شهرداری تا پایان سال، تعیین چاه‌های جذبی در محله و رفع مشکل آن توسط شهرداری بافت تاریخی از جمله مصوبات بررسی میدانی مشکلات محله لرد کیوان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار