نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مدیران در حسینه مصلی عتیق یزد با مردم دیدار و گفتگو کرد.

جوکار، نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذرو بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار خاصی از مسئولین ندارند جز اینکه حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کنند تا مشکلات و دغدغه‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

او افزود: بعضی از مشکلات که حل آن‌ها اعتبارات و بودجه فراوانی را بر ما تحمیل می‌کند، با حضور مسئولان وهمکاری خود این مردم با اختصاص کمترین بودجه، حل شده است.

جوکار گفت: محله مصلی عتیق از محلات قدیمی شهر یزد است که به دلیل قدمت آن، نیازمند اصلاحات و امکاناتی متناسب می‌باشد که امروز در خصوص برخی از آن‌ها مصوبات قابل توجهی داشتیم.

او از جمله نیاز‌ها و مشکلات محله مصلی عتیق را، نبود دسترسی برای تردد خودرو‌ها و وسایل نقلیه مردم دانست و گفت: برای حل این مشکل شهرداری، میراث فرهنگی و اوقاف که ساختمان‌هایی را در این محل در اختیار دارد، قول مساعدت و همکاری دادند.

 نماینده مردم یزد همچنین کمبود امکانات ورزشی، فضای سبز، خدمات عمومی همچون کتابخانه وهمینطور سنگ فرش کف خیابان‌های محدوده بافت تاریخی را از دیگر مشکلات مردم این محل عنوان کرد. 

جوکار اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان یزد برای مرمت و بازسازی یک آب انبار برای احداث زورخانه‌ای متناسب با این محله، مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.