مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان برای بازسازی و استانداردسازی هفت مکان ورزشی در گیلان هزینه شده است.

جهانبخش آرمان در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه رشت با محکوم کردن اقدام جنایت آمیز و وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل گفت: ۵۴ مکان ورزشی در مناطق مختلف گیلان در دولت سیزدهم تعمیر، تجهیز و بازسازی شده که در این بین بازسازی و استانداردسازی ۷ مجموعه مهم ورزشی با استفاده از اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان انجام شده است.

وی از برنامه ریزی و اجرای ۴۹۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ۴ طرح عمرانی ورزشی با هزینه۳۱۰ میلیارد ریال، در هفته تربیت بدنی امسال به بهره‌برداری می‌رسد که سالن صخره‌نوردی یادگار امام، ۲ چمن استاندارد در مجموعه ورزشی سردار جنگل و زمین چمن رحیم آباد رودسر از مهمترین آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در حوزه روستایی نیز بیش از ۸۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شد، گفت: در زمینه ارزان سازی ورزش نیز ۳۲ مکان ورزشی به طور رایگان در اختیار دهیاران قرار گرفت تا جوانان، نوجوانان و مردم روستا از خدمات دولت در بخش ورزشی هم بهره‌مند شوند.

وی خاطر تصریح کرد: در حوزه ورزش قهرمانی هم، جوانان گیلانی ۸ مدال رنگارنگ از بازی‌های آسیایی به ارمغان آوردند و در کمتر از یک سال ۲۰۰ نفر از جوانان نوجوانان در عرصه ملی و بین المللی برای استان و کشور افتخارآفرینی کردند.

استان گیلان ۷۴۳ هیات ورزشی و حدود ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.