رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از دوم آبان در استان برپا می شود.

محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان، دارو‌های دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از ۲ تا ۵ آبان ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می شود.

عطایی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۵ واحد تولیدی و بازرگانی در زمینه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته به آن از استان‌های سراسر کشور دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: در این نمایشگاه انواع ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و ..، تجهیزات مرغداری، دستگاه‌های جوجه کشی و سیستم‌های تهویه ویژه مرغداری‌ها و ... در معرض دید قرار خواهد گرفت.

عطایی خاطر نشان کرد: ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌ها در زمینه صنعت دام و طیور، آبزیان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار