تأمین بیش از ۵۳۷ هزار میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۳۷ هزار میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری تأمین شده است.

سپاهی رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور اعتباری بالغ بر ۵۳۷ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تأمین شده است.

او افزود: بازسازی ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

سپاهی با اشاره به انجام تعمیرات و سرویس هزار و ۸۰۰ مورد از ماشین آلات راهداری در ۶ ماهه امسال در استان بیان کرد: بدین منظور ۱۲ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خریداری و تعویض شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در رابطه با خرید تجهیزات مورد نیاز راهداری در استان اظهار کرد: برای خرید یک دستگاه نمک پاش و تیغه برف روبی، سه دستگاه فیلتراسیون گازوئیل و خرید تریلر تانکر ۳۳ هزار لیتری و دیگر تجهیزات و ملزومات راهداری از محل اعتبارات ملی ۹۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است.

او از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد ریالی برای اقلام مصرفی در حوزه راهداری استان در طول شش ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: برای خرید لاستیک ۴۰ میلیارد ریال، تأمین روغن و سوخت مصرفی ۳۵ میلیارد ریال و خرید تیغه گریدر و سایر اقلام مصرفی ۲۰ میلیارد ریال تأمین شده است.

برچسب ها: ماشین آلات ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.