زارعی کوشا گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان توافق شده است.

استاندار کردستان در دیدار و نشست با امامان جمعه و جماعت، نمایندگان اقشار مختلف مردم، معتمدین، متنفذین، فعالان اقتصادی و سیاسی، نهاد‌های مدنی، علمی و فرهنگی، اصناف و بازاریان شهرستان بانه با اشاره به شرایط بازارچه‌های مرزی و استدلال بازگشایی مرز‌های استان، هدف از بازگشایی مرز هنگه ژال را جداسازی راه و مسیر کولبران پرتلاشی که برای لقمه نانی سخت‌کوشانه فعالیت می‌کنند، از قاچاق و قاچاقچی اعلام کرد.

اسماعیل زارعی کوشا، پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

زارعی کوشا در ادامه در ارتباط با روند پیگیری موضوعات مطرحه در این دیدار گفت: مشکلات و مسائل مردم امروز بررسی و دستورات لازم صادر خواهد شد.

او هم چنین از بهسازی و آسفالت ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان طی دو سال اخیر خبر داد.

استاندار کردستان با تاکید بر پیگیری مباحث مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در شهرستان بانه، گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها به جد پیگیر ورود سرمایه‌گذار به شهرستان پرظرفیت بانه هستیم.

زارعی کوشا شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بانه در راستای توسعه، تثبیت درآمد و اشتغالزایی را مهم بیان کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ گردشگری و صنایع دستی، پتانسیل بالایی دارد که نیازمند همت مسئولان و حمایت مردم است.

او با تاکید بر برکات سفر قبلی رئیس جمهور به کردستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان توافق شده که امیدواریم مایه خیر و برکت و ایجاد فرصتی برای جهش در تمام شاخص‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار