مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی اعصاب و روان ویژه بنیاد شهید و جامعه هدف آن در کرمانشاه احداث می‌شود.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : یک ساختمان در خیابان گمرک داریم که در سفر رئیس جمهور به استان پیشنهاد احداث بیمارستان اعصاب و روان داده شد و از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری کردیم و نواقصی به لحاظ ساختاری بر این ساختمان وارد بود لذا مرحله کار اداری آن را تمام کردیم که این ساختمان به یک مرکز خدمات درمانی یا پلی کلینیک تبدیل شود.

شهیدی خاطرنشان کرد: در بخش انتهایی این زمین هم یک بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی اعصاب و روان مختص استان کرمانشاه و مورد استفاده استان‌های همجوار احداث می‌شود مقدمات فراهم شده و بخشی از اعتبارات در سفر رئیس جمهور تخصیص داده شد و به زودی اقدامات اولیه آن آغاز می‌شود.

وی افزود: از طریق اعتبارات سازمان اقتصادی کوثر و اعتبارات سفر رئیس جمهور به عنوان یک مرکز و پایگاه برای بنیاد و جامعه هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یک مرکز توانبخشی در کرمانشاه داریم که از ابتدای سال پیگیر آن بودیم لذا این مرکز کاملا آماده است و در انتظار امکانات هستیم که قبل از پایان امسال تجهیز شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.