رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه از ورود دادستان انتظامی نظام پزشکی به پرونده به کما رفتن دختر ۱۰ ساله کوهدشتی در بیمارستان بیستون خبر داد.

محمدباقر حیدری رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه گفت : دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی کرمانشاه به عنوان مدعی العموم در پرونده به کما رفتن بیمار در بیمارستان بیستون ورود کرده و درخواست خود را برای ارسال پرونده به این سازمان جهت بررسی، به بیمارستان اعلام کرد. ️

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع این اتفاق در بیمارستان بیستون گفت: سازمان نظام پزشکی پس از بررسی دقیق و کارشناسی، نظر تخصصی خود را در مورد این پرونده اعلام و در روشن شدن حقایق کوتاهی نمی‌کند.

️حیدری با تاکید بر اینکه باید قصور و خطای پزشکی را به حداقل رسانده و از بروز آن پیشگیری کنیم، افزود:، اما در صورت اتفاق افتادن، موضوع نیازمند بررسی علمی است تا با روشن شدن ابعاد آن برخورد متناسب صورت پذیرد. ️

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه با یادآوری تلاش توام با دقت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در نظام پزشکی کرمانشاه منطبق بر عدالت گفت: ️در مورد اخیر بدون هیچ مصلحت یا ملاحظه‌ای اقدام و نتایج بررسی تخصصی را به اطلاع خواهیم رساند.

مساعد شدن نسبی حال دختر ۱۰ ساله کوهدشتی

رییس بیمارستان بیستون کرمانشاه گفت: وضعیت پزشکی و حال دختر ۱۰ ساله اهل کوهدشت استان لرستان که چند روز پیش و پس از عمل جراحی انحراف چشم دچار ایست قلبی شده بود، رو به بهبود است و از کما خارج شد.

نادر چهری با اشاره به برخی اظهارات غیرمستند و خلاف واقع مبنی بر قصور پزشکی عوامل بیمارستان در جریان عمل جراحی این دختر ۱۰ ساله، افزود: طرح این ادعا مستلزم نظر رسمی و بررسی سازمان نظام پزشکی و اعلام نظر مرجع قضایی براساس کار کارشناسی و مستندات علمی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.