فضای ورزشی رایگان برای تاکسیرانان قزوین مهیا شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: فضای ورزشی رایگان برای تاکسیرانان مهیا شده است و انتظار داریم که این قشر فعال و زحمتکش از ظرفیت‌های فراهم شده استقبال کنند.

محمدرضا وثوقی نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: این فضای ورزشی شامل یک سوله ورزشی در خیابان شهید انصاری بوده که برای انجام بیشتر رشته‌های توپی آماده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سه هزار و ۸۵۰ تاکسی در شهر قزوین، تاکید کرد: با توجه به یکجا نشینی رانندگان تاکسی و برای پیشگیری از ناراحتی‌های جسمی که بعد‌ها رانندگان به آن دچار می‌شوند، فعالیت‌های ورزشی و حرکتی برای این قشر بسیار ضروری است.

وثوقی نیا تاکید کرد: ما انتظار داریم که روزانه بر تعداد جمعیت ورزشی در بین تاکسیرانان افزوده شود تا بتوانیم در آینده حتی با تشکیل تیم‌های متعدد، رویداد‌های متعدد ورزشی را برای آنان برگزار کنیم.

وثوقی نیا در ادامه به حمایت‌های معنوی از تاکسیرانان شهر قزوین پرداخت و گفت: امسال برای نخستین مرتبه با شناسایی ۱۰۰ تاکسیران که سال‌ها به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف نشده بودند، تمهیداتی صورت گرفت تا با ۵۰ درصد هزینه این افراد به همراه خانواده‌های خود به مشهد مقدس سفر کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی و معنوی از جامعه تاکسیرانان از جمله اهداف اصلی سازمان شهرداری است که در این رابطه برنامه‌های مختلفی نیز تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار