رییس بسیج جامعه پزشکی:

مهاجرت کادر درمان از بزرگترین آسیب‌های حوزه سلامت است

زارع‌زاده گفت: مهاجرت کادر درمان یکی از بزرگترین آسیب‌های حوزه سلامت است که خواسته دشمن هم به شمار می‌رود.

محمدحسین زارع‌زاده رییس بسیج جامعه پزشکی در مراسم تودیع و معارفه مسوول جدید بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در جهت حفظ سرمایه‌های پزشکی در داخل کشور با وجود تمامی مشکلات موجود باید تلاش کرد.

وی در ادامه بیان کرد: حوزه‌های سلامت یکی از عرصه‌های مهم برای ارائه خدمات بسیجیان جامعه پزشکی است که تاکنون در این حوزه خوش درخشیده‌اند.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیجیان در هر کجا که نیاز بوده به‌ صورت داوطلبانه در اردوهای جهادی شرکت و با افتخار در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدمت‌رسانی کردند.

زارع زاده ادامه داد: اوج حضور بسیجیان در ماموریت‌های حوزه سلامت در ایام بحران کرونا رقم خورد و همین جا یاد شهدای مدافع سلامت گرامی داشته می شود، شهدای عزیزی که بسیجی‌وار در جبهه مبارزه با ویروس منحوس کرونا حاضر شدند و جان خویش را در جهت نجات جان همنوعان خود تقدیم کردند.

مسوول جدید بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه نفوذ تفکر بسیجی در جای جای دنیا دیده شده و تنها مختص ایران نیست گفت: در این روزها اقدامات بسیجی‌وار مردم فسلطین و رزمندگان جبهه مقاومت را به نحو احسن در برابر اسرائیل غاصب می‌بینیم.

دکتر حسن رجبی با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیجیان جامعه پزشکی به نحو احسن گفت: در زمان جنگ اوج اقدامات جهادگران بسیجی را در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی دیدیم و در همان دوران شهدای زیادی تقدیم شد که عده‌ای از آنها در خط مقدم و عده‌ای دیگر در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی و در زمان درمان مجروحان جنگی به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: در کنار نقش پررنگ پزشکان و جامعه پزشکی کشور باید به مشکلات آنها هم توجه داشت، مشکلاتی که با همت مسوولان قابل رفع است و می توان از مهاجرت پزشکان به سایر کشورها و همچنین سودجویی رسانه‌های دشمن در این خصوص پیشگیری کرد.

در این مراسم از زحمات دکتر «محمد خسروی» مسوول سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در دوران مسوولیت تقدیر به عمل آمد و دکتر «حسن رجبی» به عنوان مسوول بسیج جامعه پزشکی این استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد ورودی‌ها زیاد بشه مشکلی پیش نمیاد
آخرین اخبار