مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع بیش از ۶ میلیون سوخت هوایی طی سه ماه دوم امسال خبر داد

محمد بنی سعید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدا مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان در شهرهای آبادان و ماهشهر به ناوگان حمل و نقل هوایی توزیع شده است .

به گفته او میزان سوخت هوایی توزیع شده در مقایسه با سه ماه اول سال جاری به میزان ۵۸ درصد افزایش داشته است.

این مسئول با اشاره به ا ینکه سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه , نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکزسوختگیری هواپیمایی فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، تأمین و ذخیره‌سازی شده است گفت: شبانه‌روزی کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی این منطقه، سوخت هوایی ATK (jet a1) این پروازها بدون هیچگونه وقفه‌ای انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان گفت : به طور معمول تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان اعم از هواپیما و‌ بالگرد حدود هشت پرواز داخلی و از مبدأ فرودگاه ماهشهر سه پرواز در روز است که در سه ماهه دوم امسال تعداد ۱۲۲۰ پرواز صورت گرفته است.

او گفت: این مراکز سوختگیری هرکدام با داشتن واحدهای سوخترسان با ظرفیت‌های ۴۵ و ۲۰ هزار لیتری و مخازنی با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را بر عهده دارند.

او همچنین گفت: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در سه ماهه دوم امسال به مقاصد مشهد، تهران، شیراز ، اصفهان ، کیش و بندرعباس انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.