شهروندان آبادانی برای تهیه سیلندر گاز مایع با نرخ دولتی باید در سامانه سدف ثبت نام کنند.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادن اعلام کرد با توجه به اجرای بنده پنج تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مبنی بر توزیع الکترونیکی گاز مایع (مصارف خانگی و تجاری) از تاریخ یکم آذر ۱۴۰۲ با زیر ساخت بانکی، لازم است شهروندان با مراجعه به سامانه سدف به نشانی اینترنتی: http://newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت نام دریافت سیلندر گاز مایع با نرخ یارانه ایی اقدام کنند.

شهروندان می‌توانند برای ثبت نام در این سامانه از روش‌هایی مانند استفاده از اینترنت خانگی و تلفن همراه هوشمند، مراجعه به کافی نت‌ها در سطح شهر یا دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنند یا به نواحی پخش فرآورده‌ها در منطقه آبادان از جمله ناحیه مرکزی واقع در روبروی سپاه،   ناحیه خرمشهر واقع در انتهای بلوار ساحلی و ناحیه شادگان واقع در کمربندی طبقه اول ساختمان سازمان آب مراجعه کنند.

همچنین طرح سبدی‌های ۱۰ گانه در آبادان واقع در ایستگاه ۷، ایستگاه ۱۲، ساحلی میدان طیب، چهل متری ذوالفقاری، کوی فیاضیه، اروند کنار، روستای منیوحی نهر ۱۵، چوئبده، روستای خرخره و کوی فرهنگیان نیز از محل‌های ثبت نام شهروندان معرفی شده است.

بنا بر این اعلامیه  مدارک لازم برای انجام فرآیند ثبت نام در سامانه سدف کدملی بنام سرپرست خانوار،  کارت بانکی بنام سرپرست خانوار،   کد پستی بنام سرپرست خانوار و  شماره تلفن همراه بنام سرپرست خانوار است.

 شماره‌های پاسخگویی به سؤالات شهروندان نیز سه شماره (۰۶۱۵۳۲۲۸۵۷۷  -  ۰۶۱۵۳۲۳۰۷۲۸ و  ۰۶۱۵۳۲۶۶۳۲۷) اعلام شده است.

برچسب ها: گاز مایع ، سامانه سدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۸:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
دست ازسرمون بردارید