رکوردزنی صهیونیست‌ها در کشتن کودکان

صهیونیست‌ها از ۷ اکتبر تا به امروز بیش از درگیری‌های چهار سال گذشته در سراسر جهان کودک کشته‌اند.

سازمان غیردولتی Save the Children (کودکان را نجات دهید) اعلام کرد شمار کودکانی که طی ۳ هفته گذشته تاکنون در غزه کشته شده اند از تعداد کودکانی که از سال ۲۰۱۹ در درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده اند، بیشتر است.

براساس گزارش الجزیره، ارقام منتشر شده توسط این سازمان غیردولتی در روز یکشنبه با اشاره به گزارش مقامات بهداشتی فلسطین نشان می دهد که حداقل ۳۳۲۴ کودک از ۷ اکتبر در غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی کشته شده اند. در همین حال ۳۶ کودک در کرانه باختری پس از یورش‌های نظامیان صهیونیست کشته شدند.

بنابر گزارش‌های دبیرکل سازمان ملل متحد درباره «کودکان و درگیری‌های مسلحانه»، در سال ۲۰۲۲، دو هزار و ۹۸۵ ​​کودک در ۲۴ کشور، در سال ۲۰۲۱، دو هزار و ۵۱۵ کودک و در سال ۲۰۲۰ دو هزار و ۶۷۴ کودک در ۲۲ کشور کشته شده‌اند.

جیسون لی، مدیر سازمان نجات کودکان در اراضی اشغالی فلسطین گفت: آتش بس تنها راه تضمین امنیت آنهاست. جامعه بین المللی باید مردم را مقدم بر سیاست قرار دهد چراکه هر روزی که صرف بحث و گفتگو می‌شود، باعث کشته و زخمی شدن کودکان می‌شود. کودکان باید همیشه محافظت شوند، به خصوص زمانی که به دنبال امنیت در مدارس و بیمارستان‌ها هستند.

 این بیانیه در حالی بیان می‌شود که رژیم صهیونیستی با ادامه بمباران‌های شدید هوایی، نفوذ زمینی را در داخل غزه گسترش می‌دهد. روز جمعه، کل نوار غزه تقریباً قطعی ارتباطی کامل را تجربه کرد، چیزی که گزارش‌های جدید از آن به عنوان شبی از وحشت محض و برخی از شدیدترین درگیری‌ها از زمان آغاز جنگ یاد می‌کنند.

گفته می شود یک هزار کودک دیگر در غزه مفقود شده اند و ممکن است زیر آوار باشند. کودکان بیش از ۴۰ درصد از بیش از ۸۰۰۰ نفری که تایید شده در غزه کشته شده اند را تشکیل می‌دهند. از زمان آغاز جنگ غزه بیش از ۶۰۰۰ کودک در غزه زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی محاصره کامل نوار غزه را از سال ۲۰۰۷ تشدید کرده است. تمام ذخایر غذا، برق، سوخت و آب را قطع کرده و از ۲۱ اکتبر تنها اجازه داده است که کمک‌های کمی از طریق گذرگاه رفح از مصر وارد غزه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۴:۳۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین :
بیاد همه کودکان فلسطینی عزیز معصوم بیگناه پاک که مظلومانه به خاک خون آتش کشیده شدند مظلومانه شهید شدند و کودکانی فلسطینی که هر لحظه هر ساعت مرگ و ترس وحشت هراس را در این روز شب‌های موشکباران غزه توسط اسرائیل صهیونیستهای یهودیان سفاک جنایتکار نژادپرستان کافر آمریکایی انگلیسی غربی دارن متحمل می شوند با جسمهای کودکانه ضعیفشان .

من قایم موشک بازی می خواهم
نه آن موشک ها که بر سرم می ریزند

من نگران سلامت عروسکم هستم هنوز
خودم را نشانه می روند

کوچه ای میخواهم در آن توپ بازی کنم
نه مرا در آن ببندند به توپ

کوچه ای پر از آرامش
نه آرامستان
پر از شیون و زاری

من امنیت آغوش پر مهر مادر و پدر می خواهم
نه قظعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بیهوده بی خاصیت را

فریادهایم نالهایم نگاه کودکانه معصومانه پر از تر هراسم آیا به جایی می رسند ؟!!!
من پدر مادر برادر خواهرم را می خواهم
من کودک فلسطینی حق حقوق حقوق بشرانه عادلانه انسانی خداپسندانه را همچون دیگر کودکان جهان در امنیت رفاه خانوادگی خودم را می خواهم
من کودک بیگناه فلسطینی صهیونیست خصم جنایتکار اشغالگر سفاک کودک کش پدر مادر برادر خواهر کشم را نمی خواهم .
التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار