استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مسئولان به صورت عملی و میدانی برای احصای مشکلات و توزیع عادلانه منابع به خصوص در مناطق محروم که همواره مورد تاکید رییس جمهور قراردارد ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه در نشست با رییس جهاد دانشگاهی گفت: فلسفه وجودی جهاددانشگاهی پر کردن خلأ‌ها است که امروز با حضور شما در استان تفاهم‌نامه خوبی به امضاء رسید.

غلامعلی حیدری اظهار داشت: به طور قطع این بازدید‌ها می‌تواند به ویژه برای استان‌های محروم راهگشا باشد و ناترازی‌هایی را که در سال‌های گذشته در استان‌های محروم وجود داشته برطرف کند.

وی ادامه داد: حضور مسوولان به صورت عملی و میدانی برای احصای مشکلات و توزیع عادلانه منابع به خصوص در مناطق محروم که همواره مورد تاکید رییس جمهور قراردارد ضروری است.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: در حوزه محصولات و زنجیره ارزش، با توجه به ظرفیت خوب چهارمحال‌وبختیاری در این تفاهم‌نامه تأکید شده است که برخی محصولات گیاهان دارویی به جای خام‌فروشی در زنجیره ارزش قرار گیرند که از جمله تولید بچه‌ماهی رنگین کمان نیز از جمله موارد توافق با جهاد دانشگاهی است.

وی بیان کرد: ورود جهاددانشگاهی به مباحث تخصصی درمان ناباروری در استان از دیگر موارد تفاهم‌نامه است که امید است با حمایت این مجموعه بتوان اتفاق‌های خوبی رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار