کتاب فرا نظریه پردازی یکپارچه پرسمان‌های سرکش زیست محیطی، به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر جهانگرد محمدی استاد تمام و عضو هیئت علمی گروه خاک شناسی دانشکدۀ کشاورزی دانشگاه شهرکرد در ۶۸۸ صفحه در قطع رحلی تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

وی افزود: در معرفی کتاب آمده است: جهان با ویژگی‌هایی هم، چون تلاطم ها، بی ثباتی‌ها و پیچیدگی‌ها، ابهام‌ها و ایهام‌های گنگ و سربسته، جهان فضایی را ایجاد کرده است که به اختصار می‌توان آن را جهان ویوکا نامید. مشخصه بنیادین این جهان ویوکا، پدیدارگی سنخی از پرسمان‌ها و نابسامانی ها، چالش‌ها و بحران‌ها است که پرسمان‌های سرکش نامیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


سیروس رضائی اضافه کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای تهیه کتابِ «فرا نظریه پردازی یکپارچه پرسمان‌های سرکش زیست محیطی» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار