هاشمی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن در حصار ۱۷ کشور ناامن نام برد و گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه فراجای استان سمنان است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست با روسای واحد‌های عقیدتی سیاسی فراجای استان گفت: امروزه بالاترین و بهترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم به این ارگان مردمی و پرتلاش و رمز موفقیت نیروی انتظامی، معنویت حاکم بر این ارگان است.

استاندار سمنان افزود: ۱۷ کشور دنیا که از نا امن‌ترین کشور‌های دنیا محسوب می‌شوند هم مرز با جمهوری اسلامی ایران هستند، اما با تلاش‌های همه عوامل امنیتی و انتظامی کشور ایران کشوری امن در همه حوزه‌ها است.

رئیس شورای تامین استان ادامه داد: حضور میدانی و مداوم عوامل انتظامی در جامعه باعث خنثی شدن تمام اقدامات تخریبی دشمن و همچنین امنیت پایدار برای مردم شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان دومین استان امن برای سرمایه گذاران است، تاکید کرد: این امنیت مرهون وحدت حاکم میان ارکان امنیتی و انتظامی استان است.

هاشمی همچنین در شورای آموزش و پرورش استان گفت: عملکرد شورای آموزش و پرورش بسیار راهبردی است و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: مراسم روز دانش آموز که در روز ۱۳ آبان برگزار خواهد شد، به دلیل جنایت‌های اسرائیل غاصب و آمریکای مزدور در کشور مظلوم فلسطین با حضور دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم انقلابی بسیار پرشور‌تر خواهد بود.

وی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: باید زمینه حضور همه دانش آموزان و دانشجویان و همچنین مردم انقلابی در راهپیمایی روز دانش آموز فراهم شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: عملکرد شورای آموزش و پرورش بسیار راهبردی است و اقدامات مناسب و به موقع این شورا از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.
هاشمی همچنین با تبریک انتخاب شهر سمنان به عنوان شهر پایتخت کتاب کشور در میان ۱۰۰ شهر گفت: باید تلاش شود ارتباط دانش آموزان با کتاب افزایش یابد و اقدامات مناسبی برای افزیش فرهنگ کتابخوانی صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.