توقیف خودروهای سواری به دلیل انجام حرکات نمایشی در زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری به دلیل انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه‌ساز در شهر زاهدان خبر داد.

  سرهنگ محمدعلی بزی، اظهار داشت: حرکات نمایشی در سطح معابر شهر زاهدان یکی از تخلفات مهم حادثه‌ساز است که توسط اندکی از رانندگان قانون‌گریز به ویژه قشر جوانان در انظار عمومی به دلایل مختلف از جمله کاهش هیجانات درونی و اثبات خود به همسن و سالان انجام و منجر به خسارت‌های سنگین مالی و جانی به خود و سایر رانندگان می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر و میادین اصلی زاهدان دو دستگاه خودروی سواری پژو را شناسایی و به دلیل انجام حرکات نمایشی و تخلف حادثه‌ساز توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر شهری تسهیل تردد عبور و مرور خودروهایی با حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن و ایجاد صدای ناهنجار سبب ایجاد مزاحمت برای هموطنان و موجبات برهم زدن نظم ترافیکی شهر توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار