خط کشی ۸۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: ۸۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته خط کشی شده است.

ضیائ فکری در بازدید از راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده افزود: ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی نیز قنوزنی شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت راهداران جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از هزار و ۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند تصریح کرد: ۲۶۱ متر از سرعتکاه‌ها توسط راهداران رنگ آمیزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در ۷ ماهه گذشته اتمام پروژه لکه گیری و روکش آسفالت ۴ کیلومتر از محور گرمی – بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی ملانقی قنبربه طول ۳.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

فکری در این مدت از انجام ۳۶ کیلومتر عملیات زیرسازی، بهسازی، احداث، آسفالت و لکه گیری در راه‌های روستایی شهرستان بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۸ کیلومتر از محور بابک – بیله سوار نیز در حال اجرا است.

او برچیدن ۱۰۶ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه از پل‌ها و ایجاد دپوی خاکی، پاکسازی حاشیه جاده‌ها و قرنیز پل‌ها و ابنیه به طور مستمر و ایمن سازی نقاط حادثه خیز از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی، به ابلاغ ۳۲ مورد اخطار کتبی به متخلفان و قلع و قمع ۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و ادامه داد: در ۷ ماهه گذشته جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده ۲۲۰ عدد علائم اعم از اخطاری و انتظامی و همچنین ۴۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی در راه‌های این شهرستان نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.