محقق شدن خواسته زوج معلم سنندجی در سفر رییس جمهور به این شهر

زوج معلم و مبتکر سنندجی در نمایشگاه شرکت‌های نوپای این شهر، از رییس جمهور کشورمان درخواست حمایت کردند که به ساعتی نکشید که خبر‌های خوشی برایشان رسید.

آیت‌الله رییسی در جریان بازدید از نمایشگاه شرکت‌های نوپا در سنندج، در یکی از غرفه‌ها که مربوط به زوج معلم مخترع سنندجی بود، پس از دیدن محصولاتشان قول دادند که از وزیر آموزش و پرورش بخواهند از آنان حمایت کند.

فاطمه نساجی دانش آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان است، وی و همسرش که او نیز دانشگاه فرهنگیانی است، با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست سازه‌هایی در رشته ریاضی دارند.

آقا و خانم معلم بعد از رفتن رئیس‌جمهور، در حال جمع آوری غرفه بودند که ناگاه تلفن همراه خانم زنگ می‌خورد.پشت خط، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بود.

آقای وزیر به نیکی از تلاش‌های این زوج فرهنگی برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر می‌کند و قول حمایت از کار‌ها و تلاش هایشان داد.

فاطمه نساج در رابطه با طرح‌ها و ایده هایشان می‌گوید: ما به صورت منسجم سعی کردیم برای تمام مباحث ریاضی ابتدایی از پایه اول تا ششم دست سازه‌هایی را طراحی و تولید کنیم.

وی افزود: از آنجایی که ۷۵ درصد یادگیری بچه‌ها از طریق دیدن صورت می‌گیرد، ما تصمیم گرفتیم کار‌هایی را خلق کنیم که هم جذابیت کافی داشته باشد و هم بتواند بچه‌ها را دست ورز کند و درعین حال که این ویژگی‌ها را داشته باشد معلم بتواند با استفاده از آن‌ها و توضیح دادن مبحث مورد نظر، یک تدریس عالی داشته باشد و زمینه بالاترین سطح یادگیری را برای دانش آموزان فراهم کند.

این معلم سنندجی ادامه داد: با استفاده از این محصولات که هر کدام ویژه یک مبحث از کتاب درسی است، همزمان به انواع سبک‌های یادگیری توجه می‌شود و دانش آموزان هم می‌بینند، هم با آن‌ها کار می‌کنند و هم توضیحات معلم را می‌شنوند.

برچسب ها: معلم ، اختراع ، سنندج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.