افتتاح پروژه شهرک صنعتی سنندج ۴

شهرک صنعتی سنندج ۴ در جریان دومین دور سفر استانی رئیس جمهور به کردستان امروز جمعه با حضور وزیرکشور و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح شد.

وسعت این شهرک ۲۰۵ هکتار است و در ۲ فاز تعریف شده که فاز نخست آن شامل ۷۵ هکتار و فاز دوم آن هم ۱۳۰ هکتار است.
فاز نخست این شهرک زون بندی شده و اراضی آن در قالب ۲۴۶ قرارداد به متقاضیان واگذار شده و هم اکنون تعدادی از واحد‌های تولیدی در آن شروع به احداث سوله کرده اند.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان شهرک صنعتی سنندج این پروژه که ارزش روز آن افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.
امانی ایجاد خط انتقال آب این شهرک صنعتی را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خواند و افزود: خط انتقال آب شهرک سرنجیانه به طول ۱۵ کیلومتر بعد از گذشت ۲ سال آماده افتتاح شده است.
امانی کل هزینه انجام شده در شهرک صنعتی سنندج چهار را افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مطالعات و طراحی فاز دوم این شهرک صنعتی هم انجام شده و آماده برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یادآور شد: شهرک فناوری در جوار فاز نخست شهرک صنعتی سنندج ۴ در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود و این پروژه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به کردستان کلنگ زنی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ادامه داد: براساس برآورد‌های انجام شده برای احداث زیرساخت‌های شهرک کارگاهی دانش بنیان استان نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.