سازمان ملل اعلام کرد بیش از نیمی از جمعیت غزه در شرایطی بد زندگی می‌کنند و از کمبود آب و غذا به تأسیسات آنروا پناهنده شده‌اند.

سازمان ملل در بیانیه‌ای درباره جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد: «بمباران رژیم صهیونیستی باعث اختلال گسترده در خدمات بهداشتی مادران و نوزادان شده است.»

به گزارش الجزیره، سازمان ملل اعلام کرد بیش از نیمی از جمعیت غزه در شرایطی بد زندگی می‌کنند و از کمبود آب و غذا به تأسیسات آنروا پناهنده شده‌اند.

به گفته این سازمان کمبود آب و غذا در غزه باعث گرسنگی، سوء تغذیه، خشکسالی و گسترش بیماری‌ها می‌شود.

در بیانیه سازمان ملل همچنین آمده است: «برای کاهش درد و رنج غزه نیاز فوری به آتش‌بس بشردوستانه وجود دارد.»

پیش از این «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن نارضایتی خود را از حمایت مستقیم آمریکا و کشور‌های اروپایی و ادامه تحرک و مشارکت آن‌ها در نبرد علیه مردم محاصره شده فلسطین ابراز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۰:۰۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
در این مدت 29 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.5میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند.
سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است
نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود
ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۴۳ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سازمان ملل از کمبود آب و غذا در غزه خبر داد/ سازمان ملل خیانتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در غزه بوده است. آمریکا نجس‌ترین نقطه جهان است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار/ درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده واشنگتن و کاخ سفید/ در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار/ در ایران با حکم قاضی یک نفر اعدام می شود در سازمان بی ملل ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی توسط آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان قطعنامه نقض حقوق بشر صادر می کنند ولی اما در جنگ نوار غزه در این مدت 29 روز بیش از 11 هزار نفر توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده اند و بیش ازیک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین بی حقوق بشر و به ویژه سازمان های به اصطلاح بین المللی کجا هستند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آخرین اخبار