مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه امسال تبریز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی است گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی، با عرضه بیش از ۴۰ هزار عنوان کتاب از ۱۷ تا ۲۱ آبان برگزار خواهد شد.

محمد حسین بلاغی گفت: ایجاد فضای رقابتی سازنده در حوزه نشر و همچنین ایجاد فرصت برابر برای تسهیل دسترسی علاقمندان به تازه‌های نشر را از نقاط قوت نمایشگاه کتاب تبریز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه کتاب سعی بر این است که نمایشگاه از محل فروش کتاب به جشنواره فرهنگ کتاب تبدیل شود افزود: برگزاری ده‌ها برنامه با محوریت خانواده و جوانی جمعیت، کارگاه‌های تخصصی و آموزشی، غرفه ویژه روایت آذربایجان و روایت پیشرفت، با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب، بخش ویژه فلسطین و غزه با همکاری سازمان اوج، بخش ویژه کنگره ده هزار شهید آذربایجان، شهرک کودک و نوجوان آرمان و... ازجمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه کتاب تبریز، برای نخستین بار در کشور نمایشگاه بصورت فروش یکپارچه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت: همزمان با این نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برپا خواهد شد که تاکنون ۸۰ رسانه اعلام حضور کرده اند.

بلاغی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی شاهد برگزاری اولین و بزرگترین رویداد بین المللی ۱۰۰ برند در حوزه مد اسلامی در قالب ۱۳۰ غرفه و ۱۰ کارگاه تخصصی دایر خواهد بود.

در قالب نمایشگاه بین المللی حوزه البسه و حجاب نیز بیش از ۹۰ درصد شرکت کندگان خارج از استان هستند و ۱۳۰ نوع محصول مرتبط با حجاب و عفاف طمابق با ذائقه روز مردم ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.