وجود هزار و ۷۲ نمازخانه مستقل در مدرسه‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان حاضر هزار و ۷۲ نمازخانه مستقل در مدرسه‌های این استان وجود دارد.

افشین امیریان در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان حاضر پنج هزار و ۲۵۰ مترمربع فرش سجاده‌ای نیاز است که باید تامین شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر سه باب نمازخانه به مساحت ۳۴۰ مترمربع شامل ۲ باب در شهرستان بن به مساحت ۲۴۰ مترمربع و یک باب نماز خانه در بخش لاران از توابع شهرستان شهرکرد به مساحت صد مترمربع در دست احداث است.

امیریان گفت: همچنین در زمان حاضر هزار و ۹۷ ائمه جماعت فرهنگی، ۱۰۱ ائمه جماعت فرهنگی (روحانی)، ۱۱۴ ائمه جماعت روحانی، ۳۲۱ ائمه جماعت طرح امین و ۲۰ ائمه جماعت معتمد محل در اقامه نماز با آموزش و پرورش همکاری دارند.


بیشتر بخوانید


وی در خصوص طرح نظام مراقت اجتماعی دانش آموزان (نماد) گفت: این طرح از محوری‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است که برای توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان اجرا می‌شود.

امیریان برضرورت همگرایی و هم افزایی در خصوص اجرای طرح نماد تاکید کرد.

توجه به شهرک منظریه و فجر لردگان در دور دوم سفر رییس جمهور

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک منظریه، شهرک فجر لردگان و بروجن با مشکل کمبود فضای آموزشی روبرو هستند و برطرف کردن این مشکل باید از جمله موارد مطرح در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان باشد.

ایرج کریمی افزود: به تازگی اعتباری برای تعمیر پشت بام مدارسه‌های چهار محال و بختیاری در نظر گرفته شده است که تلاش می‌شود تا پایان آبان براساس استعلام گرفته شده از مدارس کار ایزوگام سقف مدارس انجام شود.

وی در خصوص مدارس کانکسی گفت: در زمان حاضر از ۱۹مدارس کانکسی موجود ۱٠ فضا در حال اجر و ۹ مدرسه دیگر نیز به دلیل نبود زمین بدون معارض کار احداث آن‌ها انجام نشده است.

کریمی گفت: همچنین ۲۸ میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌ها اعتبار در نظر گرفته شده که با هماهنگی معاونت آموزش متوسطه این تجهیزات خریداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار