رئیس تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : تصمیمات تغییر قیمت نان ارتباطی با اداره تعزیرات حکومتی ندارد.

شاهی رئیس تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : تغییرات قیمت نان مربوط به ادارات جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره غله و خدمات بازرگانی است.

وی گفت: نرخ‌نامه جدید به ما ابلاغ نشده است، ولی ظاهراً قیمت نان افزایش داشته است.

شاهی تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی متولی رسیدگی به تخلفات نانوایی‌ها از جمله گران‌فروشی است و در این رابطه هم پرونده‌هایی تشکیل شده است.

اداره غله دخالتی در تعیین نرخ نان ندارد

رمضانی؛ مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: اداره غله و خدمات بازرگانی تنها توزیع و تأمین آرد نانوایی‌ها را به عهده دارد و در تعیین نرخ نان نانوایی‌ها دخالتی ندارد.

قیمت نان ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

علی چاله‌چاله مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اعمال قیمت نان توسط وزارت کشور به همه استان‌ها ابلاغ می‌شود، اما در جلسات کارگروه استان‌ها مباحث کارشناسی مطرح و بررسی خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در این جلسات بخشی از تغییرات قیمت‌ها اعمال شده و بخش دیگر هنوز نهایی نشده که احتمالا تا طی روز‌های آینده قیمت‌های نهایی اعلام می‌شود.

وی گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های کارگری، حمل و نقل، عامل‌های انرژی و... قرار است قیمت نان بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد که این درصد افزایش بر اساس نوع نان‌ها متفاوت خواهد بود. مثلا نان سنگک انواع مختلفی دارد که به در جه یک یا دو تقسیم می‌شود لذا با توجه به آنالیز‌های صورت گرفته هر نوع نان بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

طی تماس با سلیمانی؛ مسئول روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه اعلام شد که فرماندار نمی‌تواند پاسخ این سوال را بدهد و موضوع باید از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری و اتحادیه نانوایی‌ها پیگیری شود که تلاش خبرنگار مرصادنیوز برای برقراری ارتباط با معاون امور اقتصادی استانداری بی‌نتیجه بود.

هفته آینده راجع به قیمت نان تصمیم‌گیری می‌شود

نوروزیان رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه با اشاره به تغییرات قیمت نان، اظهار داشت: هنوز نرخ‌نامه رسمی به واحد‌های خبازی ابلاغ نشده است.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت: ظرف هفته آینده پس از تشکیل جلسه در استانداری و مسئولان ذی‌ربط نرخ جدید و افزایش قیمت ابلاغ می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.