عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری موظف شده در سال جاری  ۱۲۰ هزار جای پارک را ساماندهی کند اما پس از ۸ ماه هنوز اقدام موثری‌ صورت نگرفته است.

 سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با اشاره به پارک حاشیه ای گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری باید آن را به سرانجام برساند  بحث پارک حاشیه‌ای است. 

وی ادامه داد: مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری موظف شده در سال جاری  ۱۲۰ هزار جای پارک را ساماندهی کند اما پس از ۸ ماه هنوز اقدام موثری‌ صورت نگرفته است. 

تشکری هاشمی تصریح کرد: برای اجرای پارک حاشیه ای  شهرداری با دو شرکت قرارداد بسته  که یک شرکت اقدام به خرید دوربین، تجهیزات و سیستم‌های کنترل مکانیزه کنترل پارک کرده  و شرکت دیگر نیز درحال اجرای مقدمات کار است. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اما طبق بررسی‌ها، برخی از افرادفاقد مسئولیت که سایه‌شان هنوز بر روی شهر است جلوی این قراردادها را گرفته‌اند و اجازه نمی‌دهند کار پیش برود. 

وی اظهار کرد: با اجرایی  نکردن مصوبه پارک حاشیه ای شاهد این هستیم که افرادی تحت عنوان پارکبان به احجاف  اقدام به دریافت مبالغ گزاف و به دور از انتظار  از رانندگان برای جای پارک می‌کنند رها بودن شهر و بی‌انضباطی‌ها منجر به از بین رفتن حقوق شهر و شهرداری تهران شده است  که نمی‌توان از آن گذشت کرد. 

تشکری هاشمی با بیان اینکه نمی‌توان پس از ۸ ماه برای  کار ساده و پیش پا افتاده‌ای مانند پارک حاشیه‌ای بگوییم  قراردادها پیش نمی‌رود گفت: البته  موارد دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را در جلسات هم‌اندیشی مطرح کنیم و امیدواریم با نظارت و مداخله رئیس شورای شهر این مشکلات حل شود.

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار