استاندار خراسان جنوبی گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بیرجند شرایط مرکز استان را دارا باشد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: وحدت رویه و همدلی، شالوده اصلی پیشرفت و ترقی است.

او افزود: اگر وحدت و همدلی بر جمعی حاکم باشد، قطعاً سرعت پیشرفت تند می‌شود وگرنه یا ترقی نخواهیم داشت و یا اینکه سرعت پیشرفت خیلی کند می‌شود.

قناعت تصریح کرد: برای تحقق برنامه ها، بحث‌های کارشناسی در جای خود لازم و ضروری است، اما آن چه مهمتر است، وحدت، همبستگی و یکصدایی است.

به گفته استاندار خراسان جنوبی، پیشرفت و ترقی، مؤلفه‌های مختلفی مثل پیگیری‌های جدی دارد.

او با تأکید بر اینکه شوراها، مجموعه‌هایی غیرسیاسی هستند، اظهار کرد: وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است.

قناعت عنوان کرد: اختلاف نظر و چند صدایی، انرژی‌های زیادی را هدر می‌دهد، فرصت‌های فراوانی را می‌سوزاند، زمان را از ما می‌گیرد و به عقب ماندگی‌ها دامن می‌زند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های زیرساختی، ادامه داد: می‌شود کوتاهی‌های گذشته را جبران کرد، اما شرطش حاکم شدن فضای مثبت است.

او با اشاره به اینکه اگر در کار‌ها وحدت رویه باشد، می‌توانیم فاصله خود را با دیگر استان‌ها کم کنیم گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا برای خراسان جنوبی، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

قناعت با اشاره به اینکه حدود یک چهارم جمعیت استان در بیرجند، ساکن هستند، اظهار کرد بیرجند به عنوان مرکز استان باید به معنای واقعی کلمه از شرایط یک مرکز استان بهره‌مند باشد.

به گفته استاندار، بیرجند به عنوان یک الگو برای همه شهر‌های استان مهم است و باید جلودار دیگر مناطق باشد.

او بیان کرد: در هر حوزه‌ای که وحدت و همبستگی حاکم باشد و کار‌ها با همدلی دنبال شود، از حمایت‌های ما در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های خود بهره‌مند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.