جنبش حماس از مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تظاهرات گسترده برگزار کنند.

جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ علیه نوار غزه که وارد سی و چهارمین روز شده، طی روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده برگزار کنند. 

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، ۱۰۵۶۹ نفر شامل ۴۲۳۷ کودک، ۲۸۲۳ زن و دختر و ۶۳۱ سالمند شهید شده‌اند؛ به‌علاوه، گزارش‌هایی درباره بیش از ۳۰۰۰ مفقود و ۲۶۰۰۰ شهروند فلسطینی مجروح ثبت شده است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه بایستی روز‌های همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه، کودکان، زنان، بیماران و زخمی‌های آن‌ها و اعمال فشار بر رژیم اشغالگر و دولت آمریکا جهت توقف تجاوزات و نسل‌کشی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع باشد». 

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، حماس با اشاره به تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را به تشدید تحرکات و گسترش تظاهرات در تمامی شهر‌ها و پایتخت‌ها فراخواند. 

این جنبش تأکید کرد که برگزاری این تظاهرات باید در حمایت از حقوق ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
سلام شما چرا این خبر رو پایین پایین ها گذاشتین !؟ که خیلی ها یا نمی بینند یا دیده نمیشه یا حوصله خواندن ندارن بهتر نبود با تیتر درشت بالای خبر باشه !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
زنده باد فلسطین تا ابد
آخرین اخبار