بیش از ۲۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با شناسایی و توقیف تعداد ۱۶ محموله کلان قاچاق سوخت بیش از ۲۱۵ هزار لیتر سوخت کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: این قرارگاه اقدامات ایجابی نظیر دیدار و نشست با معتمدان، ریش‌سفیدان و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم در مساجد در راستای امنیت محله محور و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در شهر‌های سطح استان را به اجرا گذاشت.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف و تذکر به ۱۰۰ واحد صنفی دیگر در زاهدان، افزود: مأموران انتظامی در شهرستان تفتان موفق شدند با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی پنج نفر عاملان اصلی آتش‌سوزی عمدی تفتان در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر که انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مأموران پلیس در مرکز استان و شهرستان‌های هیرمند و میرجاوه با اجرای طرح‌های آرامش و ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۵۲ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان کلان منطقه را جمع‌آوری و مقادیری مواد افیونی کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال اموال مکشوفه، خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند قاتل فراری مسلح را در شهرستان مهرستان و همچنین قاتلان مسلح فراری را در شهرستان زاهدان در چندین عملیات ضربتی و پلیسی دستگیر کنند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی توانستند طی هدایت عملیاتی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محموله‌های کالای قاچاق را در سیستان و بلوچستان به تعداد ۱۶ محموله کلان قاچاق سوخت شناسایی و توقیف که در این زمینه بیش از ۲۱۵ هزار لیتر به ارزش ۸۷ میلیارد ریال را کشف و ۱۷ نفر متخلف را در این خصوص دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار