حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: محوشدن رژیم اشغالگر صهیونیستی با این اقدامات وحشیانه، اکنون به هدف و انگیزه‌ای جهانی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: با توجه به آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، حمایت از مسلمانان فلسطین واجب دینی، عقلی و انسانی محسوب می‌شود و حداقل کار ما همدردی است.

وی با اشاره به اینکه آنانی که در غزه زیر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند با جهان‌بینی اینگونه ایستادگی می‌کنند، گفت: اولین حجت آنان ایمان به نتیجه‌دادن ایستادگی در برابر ظالم است، به قولی آن‌ها شهید به دنیا می‌آیند.

امام جمعه سمنان، آگاهی به نقش انسان در تغییر سرنوشت خودش را دومین دلیل دلیل ایستادگی مردم غزه دانست و ادامه داد: اگر در گذشته عده‌ای اهتمام نداشتند نسبت به سرنوشت خود، این جمعیت در برابر جبهه ظلم صهیونیسم ایستاده اند و به نصرت الهی امیدوارند.

وی با بیان اینکه باید در دیدگاه همه مسلمین اصل «یا شهادت یا پیروزی» وجود داشته باشد، همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: روز و شب بمباران و وحشی‌گری‌های صهیونیسم ادامه دارد و مردم همه جهان حتی از اروپا اکنون انزجار خود از صهیونیسم را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با انتقاد از انفعال سازمان ملل متحد در برخورد جدی با جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد، افزود: برخی کشور‌های منطقه نیز در سکوت مطلق هستند و حتی اجازه همدردی مردمشان با مردم غزه را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: پس از اینکه مسوولی از رژیم صهیونیستی تهدید به استفاده از سلاح اتمی کرد، هیچ واکنشی از سازمان‌های بین‌المللی ندیدیم و آن‌ها کاری نمی‌کنند و قصدی برای خلع سلاح آنان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.