حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت:ایران همراه همیشگی غزه است و در نبرد تاریخی فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی از مظلومان حمایت می کند.

امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تاسف از کشتار بی رحمانه مردم غزه به دست رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت: این جنایات یک نمایشگاه از اصول لیبرال دموکراسی غرب است.

وی با اشاره به قطعنامه‌ سازمان ملل برای توقف جنگ در غزه گفت : در این قطعنامه روح صهیونیستی وجود دارد و در نهایت هدف این قطعنامه ایجاد فرصت برای تجدید قوای اسرائیل و زمینه سازی برای ورود جاسوس به غزه است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به حمایت های سید حسن نصرالله حمایت‌های از جبهه مقاومت و حماس داشتند و تاکید وی به توجه به میدان نبرد نه سخنرانی‌های دروغین گفت : در نشست اضطراری توقف جنگ در غزه که ۵۷ کشور حضور داشتند هیچ کشوری به جز ایران دنبال حق مردم غزه نبود .

خطیب جمعه سمنان خاطرنشان کرد : رسانه‌های معاند در حال پخش محتوا‌هایی هستند که ایران به غزه کمک نمی کند پیام اخیر سردار قاآنی گه گفت : (برادران شما در محور مقاومت با شما متحد هستند و به شما اطمینان می‌دهم ضمن ادامه حمایت هرکاری که باید در این نبرد تاریخی انجام دهیم را انجام خواهیم داد. ) نشان داد ایران حامی همیشگی مردم غزه است.

امام جمعه سمنان همچنین با گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد : بسیج یعنی همه مردمی که هرجا کار زمین مانده‌ای وجود داشت به میدان آمدند تا مشکل را حل کنند.

 وی همچنین با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله اختری ، درآستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار را به پرستاران تبریک گفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.